Lili of the Valley Christmas Release



Hi happy crafters :D
Today I'd like to show you a Christmas card made with one of the new images by Lili of the valley, which will be released this summer.
She's called A Little Gift and I think it's super cute <3

Hoi allemaal :D
Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien die ik heb gemaakt met één van de nieuwe stempels van Lili of the Valley die deze zomer uitkomen. 
Ze heet 'A little Gift' en ik vind het echt een schatje <3


I colored the images with Distress Ink and applied Stickles on the ice crystals and Nuvo Drops around them. 
The snow on the bottom of the image is made using 3D snow by VivaDecor.

Ik heb het plaatje ingekleurd met distress inkt en op de ijskristallen zit stickles lijm. Erom heen heb ik kleine pareltjes gemaakt met Nuvo Drops. 
De sneeuw komt een flesje 3D sneeuw van VivaDecor.


And I also used tons of Ribbon Girl goodies of course! You can find the exact list of products below this post. 
I especially like the pom pom trim, it's perfect for winter themed cards, but will do great on baby cards to I think :) 
Stay tuned for more sneak previews. 

Natuurlijk heb ik ook weer allerlei producten van the Ribbon Girl gebruikt. Je vind de exacte lijst onderaan deze post.
Vooral de pomp pomp band vind ik echt super leuk en past perfect bij winter projecten, maar ook voor baby kaarten lijkt het me erg leuk :)
Hou mijn blog vooral in de gaten voor meer sneak previews van de nieuwe stempels.

Enjoy your day :)



3 comments:

  1. Ohw... Kijk dan toch wat een dotje.
    Wat heb je dit weer waanzinnig leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  2. Schitterend! Cindy. De kleuren zijn ook geweldig mooi. Groeten Trijntje

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!

Template by Cindy Wille - Special thanks to Fanette Design. Powered by Blogger.